One of those days.

Jag lade upp den här bilden på Instagram imorse, och nu får den hamna även här.

Den togs innan jag skulle springa till bussen och den här morgonen satte nog ribban för resten av dagen. En skitdag idag faktiskt, men de finns ju de med, och det vänder ju tillslut.

Jag storstädade hemma igår och började också skriva upp allt jag skulle fixa eller köpa nytt hemma. Det går i vågor det där, ena stunden vill jag fixa och göra fint som nu, och andra bara jag blundar för hur det ser ut och bryr mig inte så mycket. Men nu ska det fixas igen, och så ska det in med lite nytt! Återkommer såklart med vad och hur det blir!

Bild: trettiosjukvm

Kommentera

