Kökshanddukar.

Jag var så smart att jag tvättade alla mina kökshanddukar ihop med en svart grytvante som inte hade tvättats innan. Jag hann tänka tanken att det kunde skita sig, men gjorde en chansning. Alla blev givetvis missfärgade. Inga frågor på det.

Så därför måste jag helt enkelt köpa nya! Det finns oändligt många fina, och till bra priser (de flesta iallafall)! Här kommer ett axplock av vilka jag kommer att välja mellan. Kanske kan det ge tips till någon som också behöver nytt?

hmprod

H&M Home

37d9cf99f8620a4c8b19c74958441dbb

Artilleriet

hmprod

H&M Home

c87983640749048275f0e40753a1f2207323f342_800x800

Lexington/Grandmas

hmprod

H&M Home

 

Kommentera

