The Kinfolk table.

”Recepies for small gatherings”

Jag blev enormt glatt överraskad av två fina presenter från mina föräldrar i helgen. De låg där och väntade på mig när jag kom och hälsade på, bara sådär, och jag blev faktiskt så galet glad att jag började hoppa och studsa på plats.

En av sakerna var något jag längtat efter sen jag såg att det skulle komma ut. Nämligen underbara The Kinfolk table. Det är en helt fantastisk kokbok full med de allra finaste av bilder. Ni som redan tycker om magasinet Kinfolk, precis som jag, kommer älska denna.

Jag kommer aldrig tröttna på att bläddra och häpnas av alla fina bilder, och jag ska försöka ge mig på ett par recept framöver!

Vad var den andra presenten? Det återkommer jag med i ett annat inlägg!

Bilder: trettiosjukvm

2 thoughts on “The Kinfolk table.

  1. Älskar verkligen den där mattan… Dina föräldrars, eller hur var det? :)

Kommentera

