Drömmen på Lärlingsgatan.

Letar du lägenhet i Jönköping så kan jag nu visa dig en dröm. En tvåa som säljs via mäklarfirman Västanhem. Jag följer ägaren till lägenheten på Instagram sen tidigare, där heter hon @elinkicken, ett annat tips om du vill ha fina inredningsbilder! Jag skulle kunna flytta rätt in i den här lägenheten som har en inredningsstil som jag älskar. Mycket fina detaljer, och bilderna kommer jag spara ner i en bildmapp och ta fram när jag behöver lite inspiration.

Visst är den så väldigt fint inredd? Bered er på ett bildregn, jag lyckades nämligen inte sålla mer.

image

image3

image4

image5

image7

image8

image9

Bilder: Mäklarfirman Västanhem

2 thoughts on “Drömmen på Lärlingsgatan.

  1. Jag skriver:

    Missförstå mig rätt. Jag fullkomligt älskar din blogg, så mycket att det är den första blogg jag läser och blir besviken när du inte uppdaterat på
    ett tag. Den andra bloggen jag läser är trendenser. Och jag kan inte hjälpa att jag stör mig lite på att du har en tendens att ofta skriva om det hon skriver om. Lite på samma sätt dessutom. Jag förstår att man inspireras av andra inredningsbloggar, men du är så bra i sig så du behöver inte ”kopiera” inlägg.

    • trettiosjukvm skriver:

      Tack så mycket, vad glad jag blir! Att vara den första blogg du läser är ju inget dåligt betyg :) Det är ju såklart tråkigt att du uppfattar det så, men jag tror det helt enkelt bara råkar vara så att jag och Frida på Trendenser kanske ser och tycker om vissa saker båda två, och då kan det ju bli att vi har bloggat om samma lägenhet etc. Därmed betyder ju inte det att jag kopierar hennes inlägg, då jag inte läser hennes blogg först och sen skriver min. Det har nog bara råkat bli att vi tex tipsar om samma lägenhet, men det finns det ju fler bloggar som gör. Jag hoppas du fortsätter läser och får en fin vecka! Tack för din respons! Kram

Kommentera

