Strykfritt & fint.

51578a7ee685f635817b03d061faa611

Något jag drar mig för att göra… eller snarare vägrar att göra, är att stryka. Det är bland det tråkigaste jag vet. Och därför är det ju extra bra att jag snöat in mig på linne, som både är fint och fritt från strykning. Jag vill helst ha det när det gäller allt; kuddfordral, underlägg till tallrikarna, servetter och framförallt påslakan.

Jag ska ge mig på jakt nu efter fina påslakanset i linne, och jag tror det kan bli något i någon grå nyans. Tänker att jag ska ha den här bilden som inspiration i mitt huvud. Kanske ska slå till på dessa?

Bild: Mrs Jones

Kommentera

