Nordhemsgatan 71.

Kan man bli kär i en hall? Det är något speciellt med den i den här lägenheten. Jag gillar verkligen köket och dess kakel också, men just hallen gjorde mig lite svag. Det är nog golvet, de vita väggarna, de gamla dörrarna och de breda listerna vid dörröppningarna. Sen gillar jag nog ojämnheten också, att den inte bara är fyrkantig rakt upp och ner.

Stylingen är ju himla fin också, och jag vet att bland annat duktiga Sofia ligger bakom. Bra jobbat!

SFD1A59CAE2A4BB44788B3479693D3DBF9F_1024x

SFD643FF523B7B04399A265B2841D7BEB7B_1024x

Och just det. Köket tål att nämnas igen. Gillar hur man kaklat hela vägen upp, och det där med öppna hyllor är himla fint, om man lyckas hålla det fint, jag hade blivit galen om det blev för mycket och för stökigt, man kan ju inte  direkt gömma något…

SFDF2577B46CCB349A59B26B9E084E93202_1024x

Bilder: Alvhem

 

2 thoughts on “Nordhemsgatan 71.

  1. Ja visst är den himla fin! Och tack o bock för länkningen! :) Kram

Kommentera

