The wedding.

Jag var ju på bröllop i lördags. En vän fick säga Ja till sin man i den vackra kyrkan vid havet, och allt var så fantastiskt fint. Jag hade äran att vara toastmaster så det var verkligen full rulle, men jag hann njuta av allt det härliga ändå!

Jag hade örhängen som var så tunga att jag senare under kvällen, lagom till tårtan, var tvungen att ta av mig glittret. Det var som en stor lättnad.

En mörkblå ny klänning fick följa med under den här fina dagen, tillsammans med ett par nya skor som gjorde att ena stortån domnade bort. Och såhär två dagar senare är den fortfarande bortdomnad. Vill man vara fin, får man tydligen lida pin.

Middagen och festen hölls på en restaurang med havet som närmsta granne. Allt var verkligen så himla fint! Det där med bröllop är ju ganska magiskt ändå.

Och dagen efter spenderades mestadels i soffan. Man är inte så pigg dagen efter ett bröllop tydligen! Ett tecken på att man haft roligt.

Grattis igen fina ni!

Bilder: trettiosjukvm

2 thoughts on “The wedding.

  1. EMZ skriver:

    <3 du var så bäst!
    fina bilder!

Kommentera

