Feeling blue.

a90de9ec63ac990b965488e78c0e494a

Jag har helt snöat in mig på färger som går i blå nyanser. Jag är fortfarande förvånad själv, då jag inte brukar gå loss på färg direkt, är ganska snål när det kommer till det. Men jag har börjat tycka det är så väldigt fint att ha färg i just någon blå nyans på en vägg som inte är alltför stor och dominant, som tex en vägg i en hall. Eller på luckorna i köket, och om inte på alla luckor, så kanske bara på de nedtill och köra vitt upptill? Det känns roligare, och jag önskar att jag är så tuff att jag vågar lämna det vita lite mer sen när jag väl skaffat mig en större lägenhet och kanske kör på något i mer färg, som blått. Eller blå/grå. Det känns roligare och personligare. Såhär som de gjort på bilden, var ju bara för fint, tycker ni inte?!

Bild: via den här tumblr- sidan

Kommentera

