En bättre torsdag.

Ni som följer mig på Instagram vet redan hur min torsdag såg ut, men för er andra…

…så kan jag berätta att jag startade med att gå upp extra tidigt för att hinna med en grötfrukost och lite mysig tid med en nära vän på Way Cup. Alla dagar borde börja så bra egentligen, gav mig extra energi till resten av dagen.

Efter jobbet mötte jag upp en annan nära vän för att tillsammans susa upp till restaurang Doktor Glas på Linnégatan. Vi åt lammracks och drack rödvin och pratade om allt mellan himmel och jord, som alltid. Ibland undrar jag hur vi låter när vi sitter och pratar vitt och brett om livet egentligen, det är tur ingen lyssnar. Eller så gör dem det, bara det att vi är i vår lilla bubbla och inget märker, och det kanske är lika bra det.

Sen promenerade vi ner till Draken, för att se Alexander Schulmans show ”Älska mig!”.

Vilken torsdag det blev, klockren på alla sätt!

Yesterday was great in so many ways. Breakfast- date with a friend,  then dinner with lamb and red wine after work, and then watching a  good show. Lovely!

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

