Life lately. Enligt instagram.

Jag har varit på babyshower! Vi åt tills vi fick sockerchock, mätte mage och pratade om allt som har med graviditet och kids att göra. Tjejerna som hade styrt upp hade verkligen gjort det så himla fint, och snart är det dags för tjejgängets första bebis! Du är efterlängtad nu, lilla du!

Det var dags att attackera stan i lördags och shoppingflytet kom som ett brev på posten! Fick bland annat med mig denna ring hem, som jag älskar! Jag och smycken, kan aldrig få nog…

Och så har jag plockat in hösten. Jag och mamma fyllde påsar fulla med kastanjer i söndags, som fick hamna på ett Mateus- fat ihop med mina marmorljusstakar! Det blev fint tycker jag.

 

I have been on a babyshower, where we ate too much sweets and talked about the baby who we all are waiting for! I have bought a new ring that I really like, and this weekend I also made my apartment a little bit more ”autumn” with chestnuts on the kitchen table!

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

