My tuesday 24/9.

Igår, efter jobbet, såg min dag ut såhär.

Först gick jag till Press Stop. Ställde mig under skylten ”För dig som älskar inredning”, och fick beslutsångest. För många tidningar, för många val. Men ska man köpa tidningar är det ett bra tips att gå dit, där finns alla du kan tänka dig!

När jag väl hade valt ut en tidning strosade jag vidare ner på gatan och stack in huvudet i en blomsteraffär, som är ett hål i väggen vid Brunnsparken. Under sommaren säljer de glass här, men nu har hösten kommit och blommorna återvänt! Det gillas! De är alltid så himla trevliga här och har bra priser! Nu minns jag tyvärr inte vad det heter, men den ligger på Fredsgatan.

Och det blev dessa blommor som fick följa med hem! Ser inte mycket ut för världen när de ligger ner, men de blev så fina i vasen! Vilka är bäst att köpa nu förresten, vad är det säsong för?

Det var min tisdag det! Hur såg eran ut?

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

