Hemma hos…

När jag satt och bläddrade i en hög med magasin så hittade jag en del fina hemma hos- reportage i inredningstidningarna! Inte alltid man kan hitta tre fina på en och samma gång, men så var det nu!

Först ut är ett besök hemma hos Amelia Widell som jag hittade i tidningen Allt i hemmet, som för övrigt är en ny favorittidning!

Hennes varma och personliga hem gillar jag!

I samma tidning såg jag även att de hade varit hemma hos Ida Carrol och hälsat på. Ett helt annat hem än ovan, men också så himla fint! Helst hade jag velat blanda dessa två inrednings- stilar, svart och vit som bas men med varma och personliga detaljer och inslag i lite mer färg.

Sist men absolut inte minst… I Plaza Interiör fanns det ett Hemma hos reportage där de visade enormt duktiga Hanna Wessmans hem (som du förresten kan se styla i Äntligen Hemma. Och jäklar vad hon gör det bra!)

Det var allt för nu!

Bilder: trettiosjukvm

2 thoughts on “Hemma hos…

  1. Vilken underbar matta du ser ut att ha! :)

Kommentera

