Life lately.

image

Jag har gått och kärat ner mig lite i den här lägenheten på Kungshöjd. Jag hade gärna suttit i det köket och ätit frukost. Eller konstant stirrat på den stora framtagna tegelväggen, som ni ser om ni klickar er vidare… Visst är det fint?

orange-is-the-new-black

Jag har precis sett klart första säsongen av serien Orange is the new black, och måste nästan passa på att tipsa er om den. Skön och rolig, se den!

200b099d76188ff2ece005c2e673317b

Jag längtar alltid tillbaka. Jag har en resa till varmare breddgrader inplanerad nu i vinter, vilket kommer bli helt fantastiskt, men jag har bestämt att efter det blir det att sikta mot NY igen. Det är galet vad jag blev förälskad i den stan. Att få strosa mellan de fina husen i Greenwich snart igen är ett måste.

e840b8ea6c3e7f28df86636d1e2a4ca6

Fortsätter vara sugen på nya sneakers. Det finns för många val bara, och så finns det ju så mycket annat jag vill ha också, alltid. Men dessa var väl sjukt snygga, var de inte? Nike kan sina grejjer.

bord2_51f8f864e087c3574039357e

Och så rundar vi av med lite nätkärlek. Vad jag läser om dagarna? Bland annat bloggen hannasinpo. Ni kan även kika på hennes fina bilder på Instagram under samma namn. Hon jobbar på Dusty Deco i Stockholm som har den ena fantastiska inredningsdrömmen efter den andra, och Hanna levererar ständigt fina inspirerande bilder. In och kika tycker jag!

Ha en fortsatt fin vecka nu!

2 thoughts on “Life lately.

  1. Hannasinspo skriver:

    Följer också Orange is the new black, så jäkla bra! Tack för nätkärleken, den gör mig glad :)

Kommentera

