Moodboard.

Jag tycker vi kickar igång den här torsdagen med ett moodboard. Bilderna är lånade från Pinterest, och om jag trampat någon på tårna och tagit någon bild jag inte får, så hör gärna av er så ska jag ”göra om, göra rätt”.

905ec57b4b104bc4cd3202b4c0b2aad6

Det här med fina förpackningar är ju något jag är galet svag för. Dessa flaskor skulle jag vilja fylla kylen med, hur fina?!

88ecfeea8fce38f46226ddce698acbc7

Less is more. Tunna, fina och personliga smycken kan vara något av de finaste accessoarer jag vet.

987198f1f2ea1f0b8fcb90335a7425f6

Helsvart. Sagt det förr och säger det igen- kan vara det snyggaste du kan klä dig i! Precis såhär hade jag gärna sett ut hela hösten, detta är från Hunky Dorys nya kollektion om jag inte är helt snurrig. Alltid så snyggt.

497f7c1e2a9496e1446c5aaf60dfa7a9

Och så avslutar vi med en text jag såg och älskade direkt. Det här med texter och ord är ju lite min grej.

Kommentera

