Perfektion.

Det är lite torrt gällande egentagna bilder just nu, både här och på Instagram. Anledningen är att min kära telefon är på lagning och jag har just nu en trött gammal lånetelefon där jag inte kan ta bilder. Men håll ut lite till så är jag back on track snart igen!

Men… speaking of något helt annat… hur snyggt var inte allt på den här bilden? Hade velat köra copy/paste rakt av. Ibland älskar jag Pinterest när jag får hitta sånt här fint.
Ge mig lampan. Och bänkskivan. Den svarta blandaren. De vita skåpen. De cognacsfärgade pallarna. Allt! Ge mig det bara!

464f4bf023e77cd5db78fd94829735f8

Bild: via min Pinterest

Kommentera

