Eclectic på Ellos.

Det kanske inte har undgått er att duktiga Tant Johanna har stylat hemtrenden Eclectic för Ellos? Jag tycker hon gjort ett superjobb och jag blir sugen på att köpa både det ena och det andra.

Batikmönster har vi sett en del nu, kanske främst på kuddfodral, och personligen har jag inte tröttnat än! Tycker det är superfint, och som ni ser finns det på bla påslakanset som jag är väldigt nära på att klicka hem. Även mattan längs till höger på näst sista bilden ger jag verkligen tuppen upp till!

Gå in här och kika om ni vill se med inspirerande bilder och läsa om hur Tant Johanna tänkt kring denna trend.

img5

img4

img10

img12

Bilder: Ellos

Kommentera

