Autumn and winter.

Det här har ingenting med inredning att göra, men det har börjat snurra höst och vinterkläder nu i tankarna. Och det finns ingen årstid jag gillar mer när det kommer till kläder och mode, jäklar vad snyggt vi klär oss då! Det känns som om de flesta tycker det är lite skönt att ställa flip flopsen och de slitna shortsen på fyllan ett tag, för att istället ”klä sig” mer, i varma tröjor och snygga boots, och kanske en fin kappa. I dova färger, och mjuka och varma material.

Lite såhär tänker jag nu…

606d6e1c8c1a1f7559487fc613eeca27

Den svarta skinnjackan finns alltid med. Oavsett årstid. Alltid, alltid lika snyggt.

d6aed60e05db91bfd47725b69e06dfbc

Jag påminner alltid mig själv att jag måste jobba mer på basgarderoben. Har man en bra sådan är man ganska safe sen och kan komma undan med det mesta. Fler snygga tishor får det nog bli att investera i nu till hösten, men det är svårt att hitta bra! Någon som kan rekommendera några?

e07034ca31d067b93b3cf63a6b2ffbf2

Jag tycker att helsvart kan vara något av det snyggaste att klä sig i, gäller både tjejer och killar, men jag är även ganska såld på grått. Är fint att blanda och blir lite mjukare. Väskan var förövrigt väldigt snygg, hade jag gärna sett i min garderob.

7bb1011a73303acaec170e03bbb733ab

Tröjor. Får aldrig nog av det. Jag har en vän som alltid skrattar åt mig på vintern för jag bosätter mig i den ena stickade goa tröjan efter den andra. Kan man ha för många? Köpte en polo från Hope förra året, en redigt oversized sådan som jag bara älskade.. iår får det bli någon annan varm och snygg ny favorit.

2d0a47c9b6c18bb29cd2538c0f59ec49

Ett par svarta smala snygga skinnbyxor vill jag alltid ha. Har inte hittat några klockrena än, men såg att H&M Trend fått in ett par som såg riktigt lovande ut. Synd att de var så rackarns dyra bara.

Bilder: via min Pinterest

2 thoughts on “Autumn and winter.

  1. Lisa skriver:

    Inspirerande bilder! Behöver kanske också investera i mer..typ basplagg. Men det känns ju så tråkigt? Tycker dock att den gråa t-shirten på bilden såg typ perfekt ut..

Kommentera

