Lovely homes.

Det är lite spridda skurar nu med inspirerande och fina lägenheter på mäklarnas sidor. Jag tycker inte riktigt att det finns någon som är helt klockren för tillfället, men det finns flera som har något som jag tycker om.

Så, jag har helt enkelt satt ihop ett gäng bilder som jag plockat ifrån olika lägenheter, och vill ni se mer utav vardera lägenhet så är det bara att klicka på bilden så länkas ni dit! Hoppas ni hittar någon inspiration denna tisdag!

SFD268D9CFAB85741E1BD137F91A7EFC4F7_800x800

Ett ljust, vitt och fint kök. Även fast jag drömmer om Y- stolarna så är ju en Eames- stol alltid en Eames- stol. Speciellt med träben, så fint! Och vitt trägolv ger jag alltid tummen upp till, kan nog aldrig tröttna faktiskt.

SFD8E3ED1F9FC994983AFACACF64B154CC4_800x800

Att ha pardörrar hemma är ju lite av en dröm. Fullkomligt älskar det. Och så har vi det där vita trägolvet igen.

SFDBEE553044B8747F5A170B612C5EA2DEF_1024x

Tycker om soffan, och tavelväggen ovanför. Speciellt den runda spegeln som vi sett dyka upp lite överallt nu.

45VJGSOJ609HKJ7E_jpg

Och där är de ju! Mina drömstolar. Att de även har bänkskivor i marmor (syns inte så bra på bilden, men in och kika med er!) gör ju inte att jag blir mindre tokig i det här köket.

Bilder: Stadshem / Alvhem / Skeppsholmens fastighetsmäkleri

 

Kommentera

