Kort & Gott.

34a8cd4629155d58317993576697664c

* När jag vill inspireras av fina kläder och snygg stil brukar jag klicka in mig på Ellen Claesson eller HannaMW. Och nu när hösten står runt hörnet blir jag mer och mer sugen på att shoppa nytt.

* Jag verkar aldrig tröttna på att lyssna på den här låten. Inte på den här heller för den delen.

* Jag fullkomligt älskade Känn ingen sorg.

* Vi bokade en underbar resa för väldigt längesen. Jag och en av mina närmsta. Och nu har det gått halva tiden sen dess. Nu är det ”bara” hundra- something dagar kvar. Till Paradiset.

* Vill jag läsa vackra texter och har en stund över så besöker jag Tuva Minna Linn. Där får jag njuta av fina ord och lika fina bilder.

* Inne på Trendenser blir jag uppdaterad om de allra senaste inom inredning, och just nu behövs det en boost då och då eftersom inredningshjärtat inte slår lika hårt just nu. Det var för längesen det dansade disco.

* Det händer spännande saker framöver och jag har en känsla av att dagarna kommer susa förbi i en jäkla fart.

* I vår vackra huvudstad pågår just nu Formex- mässan. Tyvärr är jag inte där, men jag hoppas och tror på att de som är det kommer återvända med massor med ny och härlig inspiration! Undra vad som kommer slå stort framöver?

Bild: via min Pinterest

Kommentera

