Reload.

Jag har precis varit ute och sprungit. Och jag vet, mina kära vänner som känner mig, att det kunde ni inte tro! Men nu jäklar! Jag laddade ner Runkeeper, efter att ha blivit tipsad av en vän, och jag måste säga att det var riktigt roligt att använda den appen! Jag skapade även en låtlista med bara peppande låtar som kan få igång mig. För tro mig, att springa har alltid varit det värsta jag kan tänka mig att göra. Men jag har inte rört överdrivet mycket på mig under sommaren, så nu har jag satt upp ett mål, och nu är det bara att köra!

Är ni med mig? Någon mer som kickat igång och kanske även satt upp ett mål? Det här kan vara första och sista gången jag skriver om något som har med träning att göra i den här bloggen, men man vet aldrig! Vill ni också ta del av Spotify- listan så klicka in er här, (starta gärna med den här låten, den får igång mig iallafall!)  och listan kommer att uppdateras allt eftersom. Herregud, vad har jag gett mig in på…

398285_369382626482733_1681869714_n

3 thoughts on “Reload.

  1. Emz skriver:

    Let’s go!!!

  2. ida skriver:

    Runkeeper is the shit!

Kommentera

