Bästa av två världar.

Jag vet att det ekar tomt här nuförtiden. Men som ni vet har jag checkat ut för semester, och tankarna går till annat, vilket jag tror gäller för er också dagar som dessa då solen värmer och kvällarna är långa… Det är inte mycket tid som spenderas framför datorn dessa veckor, och det är väl precis så som det ska vara på sommaren. På toppen av det har jag slagit i huvudet och fått en hjärnskakning, så det är även därför jag undviker datorn just nu.

Men ni ska veta att jag njuter nu av varenda sekund… Det här med semester gillar jag! Det tog några dagar att varva ner och komma in i semester- feelingen men nu så! Jag varvar vänner och full rulle i stan med familj och lugn och ro på landet.. Det bästa av två världar!

Bild: trettiosjukvm

Kommentera

