1st of july.

1:a juli idag, och första dagen på semestern. Jag hoppas vädret rycker upp sig nu så graderna stiger lite. Startar dagen och semestern med frukost på sängen, sen ska jag mysa och busa med min systers barn, och ikväll gasar jag ut mot ön.

Jag gjorde ju egen rabarbersaft i veckan, med rabarbern jag fick med mig hem från ön. Den blev supergod, och dracks upp i drinkarna i lördags! Får se om jag kan norpa åt mig några fler nu så jag kan göra mer saft! Eller så kör vi på fläder.

Såhär såg det ut i lördags!

Bilder: trettiosjukvm

4 thoughts on “1st of july.

  1. Emma - By Emma skriver:

    heeeeej! Var har du hittat din ettikettskrivare? Vill oxå ha en sån!;)

    kram!

  2. Julia skriver:

    Gud vad gott det där såg ut att vara!

Kommentera

