Dagen efter.

Hade som sagt födelsedagsfest med mina tjejer igår. Innan det var dags att lämna för att åka till ett dansgolv på Avenyn så trängdes vi alla i min lilla lägenhet. Åt mat, hade tävlingar och dansade till en salig blandning av låtar. Tack ni underbara för igår, och tack för alla fina presenter! Älskar att fylla år!

Idag har jag redan varit på cafét runt hörnet och ätit god frukost med en fin vän jag inte träffat på så länge, och även städat upp från igår. Nu har jag placerat mig i soffan med vattenmelon och finaste tidningen Kinfolk som jag fick av mina föräldrar när jag fyllde år. Lär vara kvar i den här soffan ett par timmar framöver.

Några av alla fina presenter jag fick av tjejerna, tack igen!

Underbara Kinfolk! Måste vara den finaste tidningen som finns. Nu ska jag äntligen sätta mig och läsa den.

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

