If you can’t stand the heat, leave the kitchen.

Det har varit full rulle i köket sen jag gick upp imorse. Ibland inser jag att jag gör tre saker samtidigt, och jag älskar det. Det spritsas, vispas, kokas och allt varvas med varandra. Det ska skrivas lappar, plockas fram porslin och pyssla ihop en banner som ska upp på väggen.

Men jag gillar ju sånt här, är lite i mitt esse nu. Och medans jag gör det här lyssnar jag på den här låten, och susar runt i nya byxorna från Zara som jag redan älskar.

Ikväll är det nämligen födelsedagsgalej!

Bild: trettiosjukvm

Kommentera

