Picture love. And recepies.

Jag försöker att ibland tipsa och visa vad det är jag själv surfar runt på om dagarna. Sidor och bloggar värda att besöka. Och om ni letar efter en matlagningsblogg med inspirerande recept och inlägg och jag-tappar-andan-bilder, så ska ni definitivt klicka in er på En fotografisk matblogg, som finns på underbara Lovely Life.

Jag undrar lite hur man kan ta så fina bilder och göra så vackra upplägg, jag blir alltid lika imponerad!
01-660(130)

01-660(137)

01-660(139)

Bilder: En fotografisk matblogg

 

Kommentera

