Midsommardagen.

Jag hoppas att er midsommar var precis så som ni önskade! Min firades ute på Hälleviksstrand på Västkusten med en massa härliga människor och nya bekantskaper. Vi frossade i räkor, dansade halva natten, skrattade, sjöng och firade på allra bästa sätt! Det blir inte bättre än så.

Nu vilar jag upp mig hos mina föräldrar innan det är dags att återvända till stan igen! Här ser ni blommor som mamma plockade in från trädgården precis, önskar jag också hade den lyxen hemma! Älskar att ha färska fina blommor, och älskar färgen på dessa!

Bild: trettiosjukvm

2 thoughts on “Midsommardagen.

  1. Elisabeth H skriver:

    Hei,
    Fant bloggen din via IG og det er jeg glad for! Så mye fin inspirasjon du deler, takk! Nå ha jeg bladd meg gjennom arkivet ditt, en fin start på søndagen :-) Ha en fin dag! Jeg blir garantert fast følger.

    • trettiosjukvm skriver:

      Åh vad härligt att höra, så glad jag blir!!:) Hoppas verkligen du stannar kvar och läser och att jag kan fortsätta inspirera! Hoppas du haft en riktigt fin helg! Kramar

Kommentera

