Granit deli.

När jag sprang in på Granit nyss så hade de fått in lite nya produkter under namnet ”Granit Deli”. Men det kanske funnits länge, jag kanske bara är sist på bollen nu?

De fanns iaf bl.a. Honung, choklad, olivolja och saft i väldigt fina flaskor, burkar och andra förpackningar (bra tips till gå-bort-present). Stod länge och fingrade på krusbärssaften men kunde inte bära på det just då så fick avvakta lite. Får dock ta mig ett kik snart igen och handla hem lite fint, det här med snygga förpackningar gör ju alltid att det klias lite extra i fingrarna på mig. Det är sånt här jag går igång på, kan handla hem som en tok!

Sen hittade jag även dessa vackra rackare i returglas…

Och även dessa lampor och mattor som jag funderade på om jag inte hade plats för någonstans där hemma på mina 37kvm..

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

