Clipper.

Jag gillar att spara på påsar som är extra fina (vilket jag gjort så länge jag kan minnas), och burkar och förpackningar som är lite speciella och som är lite ögongodis. Några som är bra på fina förpackningar är bland annat Ladurée, jag var nog i himmelriket när vi besökte deras butik i NYC. Men några andra som också gör väldigt fina förpackningar och som är lättare att få tag på är Clipper. Jag har deras choklad och en av deras te- sorter, som det finns många olika utav! Visst använder jag de också, men jag ska erkänna att de mest är köpta för att de är fina!

IMG_3858
IMG_3857

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

