”En oas i stan.”

Jag förmodar att ni har bättre saker för er en dag som denna än att sitta på internet och läsa bloggar… men, vill ni ha härliga inspirationsbilder för balkong och uteplats kan jag tipsa om dessa från IKEA´s Livet Hemma. Önskar jag hade det, då hade jag grejat och fixat där mest hela tiden! Tycker de har gjort det här riktigt bra, skulle gärna sätta mig där för en go middag en varm sommarkväll!

Vill ni ha mer inspiration från IKEA på hur man kan göra fint utomhus, så kika in deras nya bok ”Kliv in, kliv ut!”.

ikea_oasistan_inspiration1

ikea_oasistan_inspiration2

ikea_oasistan_inspiration3

Bilder: Livet Hemma

Kommentera

