Life lately.

Förutom att jag äter glass på Lejonet och Björnen efter jobbet så drömmer jag om Italien. Efter att ha spenderat oändligt många somrar där så var det alldeles för längesen jag åkte dit nu, och jag längtar faktiskt tillbaka så det nästan gör lite ont. Jag påminns om att jag vill ha lägenhet med balkong nu när vädret plötsligt slagit till, det blir outhärdigt att tillbringa ännu en sommar utan det och jag känner att jag börjar klättra på väggarna. Jag har följt den här diskussionen lite grann och blir förvånad av vissa reaktioner. Tankarna snurrar kring om jag ska kapa av mitt hår (för tredje gången) men då det innebär att ca 20cm faller så krävs det en fundering eller två. När det inte är 23 grader varmt och sol längre vill jag se den här och så tickar dagarna ned tills jag befinner mig här, även fast det känns otroligt långt bort just nu.

 

98d72e981d0d7579d45c9c85e0a869aa

Bild: via min Pinterest

One thought on “Life lately.

  1. EMZ skriver:

    Bra tips med diskussionen! Vart har du köpt din washi tejp?

Kommentera

