Marmor i Malmö.

Som jag tidigare lovat, så kommer här veckans inspirerande hem! Jag föll för köket, luftigt och med fin marmor som jag blivit så såld på! Jag hittade lägenheten via Hemtrender, och den säljs via MOHV fastighetsförmedling. Inredningen står duktiga Emma Persson Lagerberg för, och detta hem på 170kvm finns i Malmö.

Det är inte min dröm rakt av, den är lite för steril för mig och så var det ju det där med fiskbensparkett… Men inspiration måste ju inte betyda att man vill ha allt fullt ut!

image7

image8

image9

Bilder: Hemtrender & Emmas designblogg

7 thoughts on “Marmor i Malmö.

  1. verkstaden skriver:

    Marmor I like! urfint till vitt och mässing.

    • trettiosjukvm skriver:

      Ja jag håller verkligen med dig! Har inget hemma just nu men jag filar på det! ;)

      • verkstaden skriver:

        Ja vi gjorde också det när vi renoverade men budgeten höll inte till den marmor vi ville ha…:) Har du förresten några bra insp bilder på vitt fiskben, får du gärna posta;)

      • trettiosjukvm skriver:

        Ja det är ju där som skon klämmer, minsta bit kostar ju en del, och vill man ha det över större yta så springer pengarna iväg, tyvärr! Ska genast ge mig på jakt efter vit fiskbens- inspo! :)

      • verkstaden skriver:

        Trevligt, väntar med spänning, har varit på visning på några riktigt mörka lgh…tänkte att man kunde ljusa upp golven lite..

  2. Åsa skriver:

    Jag undrar om ngn säljer de där stolarna med rabatt, ”alla” verkar ha dem ;) Dem eller de där i plåt.

Kommentera

