Juicy!

Jag har ett tag nu funderat på att köpa en juicepress. Tänker att det är roligare att göra sina egna nyttiga juicer utan massa socker och tillsatser och det skulle kännas så mycket fräshare att starta dagen med en sån vitaminbomb! Men så drar jag mig lite för att köpa maskiner som sen kanske bara står där, efter att jag tröttnat om ett tag, vilket risken finns att jag gör. De är ju inte gratis heller… Men så såg jag det här inlägget på IKEA´s Livet Hemma, och suget efter en juicepress kom genast tillbaka.

Dessa bilder gör ju att jag bara vill ställa mig hemma och exprimentera med en massa goda frukter och bär. Rullvagnen som de använt är samma som jag har hemma i mitt kök, och jag älskar den! Den är fylld hemma med glasburkar med olika innehåll, kokböcker, gammal trälåda jag fyndat på loppis, stora fina fat och annat som hör köket till! Ett tips till er som behöver ett snyggt avlastningsbord där hemma i köket.

ikea-livet-hemma-april_0062

ikea-livet-hemma-april_0078

Bilder: IKEA Livet Hemma

Kommentera

