Svart fiskben, ja tack!

Jag har aldrig riktigt tyckt om fiskbensparkett. Och jag vet att det kan irritera eller skära lite i öronen hos många, men så är det. När jag hittar lägenheter som jag vill flytta in i och jag säger att jag vill riva upp denna parkett får jag de ondaste blickar. Men men, smaken är som baken, och en vacker dag kanske jag gör en helomvändning! Däremot tyckte jag det var jäkligt snyggt med svart fiskbensparkett! Får man göra så utan att golvet förstörs? Eller får jag onda blickar även nu?

Bild: Hannas Room

4 thoughts on “Svart fiskben, ja tack!

  1. Emz skriver:

    Jag hatar fiskbens golv, så vi är åtminstone två :)

  2. verkstaden skriver:

    Skitsnyggt med svart fiskbensparkett, men jag älskar ju o andra sidan fiskbensparkett:)

Kommentera

