Göteborg goes graphic.

Jag har fått flera kommentarer och frågor kring min älskade Göteborgs- tavla. Den är köpt på anyhow i Haga, och jag fick jaga den ett tag innan den blev min då den ständigt tog slut. I lördags stängde tyvärr anyhow ner för gott, så där finns den inte längre att få tag på. Så vitt jag vet, och vad jag fått berättat för mig, så var det bara anyhow som sålde just denna poster. Det finns dock en liknande! Väldigt liknande får jag tillägga. Gillar du posters med stadsdelar så är nog Localgraphics de mest omtalade och mest vanliga och populära. Vill du inte ha på Göteborg så görs de även för Södermalm, Gotland, Skåne etc.

bild1

Från Anyhow

https://i1.wp.com/localgraphics.se/images/goteborg.jpg

Från Local Graphics

Bilder: trettiosjukvm / Local Graphics

Taggad ,

5 thoughts on “Göteborg goes graphic.

  1. Martina Lundström skriver:

    Den var också fin men jag vill ha den du har, eftersom jag är från Brännö men nu bor 150 mil därifrån :-) Vem äger copyrighten? Vill sååå gärna…

  2. sachensucherin skriver:

    Aaah, därifran har du din tavla… synd att den finns inte längre :( Då måste jag väl hitta ett alternativ!

Kommentera

