Det kommer aldrig va över för mig.

Jag gillar att vakna upp sent, inse att man är ledig, att solen skiner och att det faktiskt är lite varmt! Så nu ska jag ta tag i den här lördagen! Det blir nog en sen frukost i Haga med näsan i solen. Jag var på bio igår och såg den här filmen, vilket blir mitt tips till er idag, tyckte den var väldigt bra!

Det här vita skåpet (vilket faktiskt är ett fläktskåp från IKEA) är det som ändrar skepnad oftast här hemma. Inte själva skåpet, men det som står på. Det är nog för att det är mest tacksamt att förändra, och det är det jag på något sätt ser mest i min lägenhet. Just nu står där vackraste ranunklerna som jag fick av mina föräldrar som hälsade på i veckan. De vet verkligen vad jag tycker om! Och min fina Göteborgs- tavla har nu fått komma upp på väggen, älskar den!

IMG_3214

Bild: trettiosjukvm

5 thoughts on “Det kommer aldrig va över för mig.

  1. Emz skriver:

    Visst.. Retas bara! :p

  2. sachensucherin skriver:

    Filmen var väldigt bra! Och jag älskar Göteborg-tavlan – var har du hittat den? :)

Kommentera

