Nytt i butik.

Underbara Artilleriet har fått in lite nytt i deras webshop. Har inte sprungit in i butiken på Magasinsgatan på ett par veckor nu, får nog bli ändring på det! Har ju uttalat min lilla kärlek till den här butiken tidigare, men det tåls att göra igen. Bor du i Göteborg eller har vägarna förbi, susa in här då! Man kan aldrig se sig mätt.

Jag har definitivt inga gröna fingrar, men jag är envis och vill aldrig ge upp när det gäller blommor och växter. Så därför köper jag nytt, och så dör de, men då köper jag nytt igen. Jag kämpade lite med min hortensia, och gav den mycket omtanke, vilket gick alldeles strålande fram till att jag åkte bort över påsk. Det uppskattades tydligen inte förstod jag. Jag blir väldigt sugen på att köpa någon av dessa nyheter från Artilleriet och fylla lägenheten med mer grönt och levande. En vas? Eller odla-själv-växthus kanske?

b0ce497d1c943d3e4a92331be4b86c5c

42609600dba5a79d1d783e17b9a537da

33517a5d068ec07479c5c8dc15d9d291

11e4d01589546c2008dd06e03bb5f646

Bilder: Artilleriet

Taggad

4 thoughts on “Nytt i butik.

  1. Sari skriver:

    Så vackert!

  2. Åsa skriver:

    Oh satans vad dyra de är…! Men webshopen är bättre än butiken, tycker man blir bortkollrad där inne eftersom allt liksom står på varandra så man inte ser alla grejer :) Men man kan ju ändå slinka in o kika när man kör Magasinsgatan-racet och önska man hade råd med ett skåp ;)

Kommentera

