Market 29.

Jag sprang in på Market 29 i lördags. En jättefin inredningsbutik som ligger på ett hörne i Haga och som har fina saker vart du än vänder din blick. Affären är helt underbar och jag hittade alldeles för mycket fint som jag ville ta med hem. Får nog springa dit snart igen och inhandla en eller två saker som jag inte riktigt kan släppa.

 

IMG_2471

IMG_2472

Jag gillar kopparlyktan och den fina vasen längst till höger

IMG_2473

IMG_2474

Hur fin var inte den här porslins- lådan?

IMG_2475

Vacker keramik i mängder

IMG_2476

Har länge funderat på att köpa dessa skärbrädor, tycker de är så fina! De grå och vita ljuslyktorna påminner minsann om några

IMG_2480

Det finns mycket textil längst in i butiken, jag gillade den här blå/vita i zick zack mönster

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

