Sunny saturday.

Jag är glad att jag verkligen tog till vara på det fina vädret igår. Med två filtar virade om mig satt jag lutad mot väggen i solen och försökte ta till vara på solstrålarna. Så fort det blåste blev man påmind om att våren inte riktigt är här än, men då vinden låg stilla så fanns det inget att klaga på. Vi satt där länge och bara njöt av att det var lördag och att solen sken. Är ni i Haga och strosar och letar efter solsidan, så ta er till Jacobs Café. Bästa spanarläget och solen hittar alltid dit.

Jag är glad för att jag tog till vara på det fina vädret på dagen, då jag sent igår kväll gick hem i ett vitt Göteborg. Den här snön och jag är inte kompisar.

IMG_2502

IMG_2499

 

IMG_2483

Bilder: trettiosjukvm

One thought on “Sunny saturday.

  1. sachensucherin skriver:

    Var där också igår, det var underbart. Och ja, snööön… har precis lagt upp fina vår- och sommarbilder så att jag blir inte helt förbannad :)

Kommentera

