Candy Crush.

Jag är så extremt svag för sötsaker. Speciellt lösgodis, det är min största last, och jag har en tendens till att unna mig allt för ofta. Men jag försöker vara nyttig och tänka på vad jag äter, tyvärr går det där i perioder. I torsdags när jag strosade längs Linnégatan efter jobbet och insöp våren i luften så slank jag in på Hemköp för att fylla kylen lite. Jag undvek godishörnan och istället fick färsk ananas, blåbär och yoghurtglassen Yollibox följa med hem. Yollibox säljs som sagt i ett fåtal utvalda butiker så man får passa på när man kan köpa dem!

Testade chokladsmaken direkt, och strösslade hallon och kokos över. Det var gott!IMG_2325

IMG_2326

IMG_2323

 

Bilder: trettiosjukvm

Taggad

Kommentera

