Underbara lördag.

IMG_2215

IMG_2239

Lördagen började med en härlig sovmorgon, och god helgfrukost framför nyhetsmorgon. Finaste Manhattan- underläggen åkte fram som vanligt, vilket påminde mig om att jag måste köpa fler! Sen blev det stan för att möta upp ett gäng vänner för…

IMG_2242

IMG_2241

…lunch på Amanda Boman som ligger inne i Saluhallen. De har ju totalrenoverat Saluhallen, den är så fin nu! Verkligen en välbehövlig uppfräschning! Det är väldigt sällan jag är där inne, glömmer tyvärr av det även fast det ligger mitt i stan, men så fort jag är där tänker jag på när jag var liten och följde med mamma och pappa när de skulle handla hem godsaker på helgen. Något jag hoppas jag kommer göra sen med mina barn.

Nu fortsätter vi denna fantastiska lördag med att ladda upp inför födelsedagsfesten som väntar ikväll med den här och den här.

Taggad ,

Kommentera

