colours in the kitchen.

Jag är ju en sån där ”ljust och fräscht”- anhängare. Men jag gillar inte när det blir stelt och opersonligt bara för det. Det måste inte bli så bara för att man har mycket vitt och ljust. Jag gillar att ha det som bas och grund, men sen ha detaljer och viss inredning i färg eller blanda olika material så att det blir ett varmt och personligt hem. Jag tror knepet är att blanda sin inredning från olika håll och kanter.

 Jag skulle aldrig vilja ha ett hem där andra känner att de inte vågar flytta på alla kuddar och krypa upp i soffan eller lägga fötterna på bordet. Då hade jag aldrig trivts. Jag vill ha ett personligt hem där man ser att det är jag som bor där, och inget som ser  ut som ett uppslag ur en IKEA- katalog.  Hur som helst, kom ifrån ämnet lite nu kände jag. Ville mest visa lite bilder på fina kök som har härliga färgklickar. Så väldigt snyggt, blir absolut inspirerad av dessa bilder speciellt bilden med ordet ”Eat” i rött.

2a6658d4dc9972e64a8f26141d23ac31

75860a39f80cbf9bc4336875bf8c86e9

160722280422215029_OHMeX5I7_c

Förutom den rosa stolen älskar jag det mönstrade golvet, fönsterluckorna och den sjukt fina skjutdörren

Kommentera

