palace 2.0

Det har varit full rulle denna helgen, som kickade igång med mingel/fest på Palace i fredags. De har verkligen gjort en helrenovering och jag tycker det blivit hur fint som helst, och det var väl på tiden kan jag tycka. Palace hade fyllts med väldigt mycket folk där den ena var piffigare och snyggare än den andra, god mat och bubbel och det var så kul att träffa lite nya härliga människor! Kan definitivt tänka mig gå dit för ett glas snart igen.

Sen har det varit finbesök från både Skåne och Holland så jag har mest fyllt min tid med vänner och vin denna helgen.

Hoppas ni också har en fin helg, Göteborg har ju levererat härligt väder också, det tackar vi för!

IMG_0814

I taket på Palace har de gjort fint med flera olika sorters kristallkronor.

Taggad

Kommentera

