00:35.

Gick upp lite extra tidigt idag för att hinna träffa en vän över en go frukost på Way Cup. Jag var så nojjig att jag skulle försova mig att jag inatt vaknade med ett ryck, tvingade mig själv att gå upp fast än jag var så trött så det sved i ögonen, satte på tv:n (och tyckte det var konstigt att reprisen av Sveriges Mästerkock var på ist för nyhetsmorgon), gick runt i lägenheten och tände lampor och började klä på mig. Sen ser jag klockan i köket och tänker att den måste ha stannat. Tills jag ser på mobilen att den visar 00.35. Kände mig en aning förvirrad och hoppar i säng igen.

Anyways, väl på plats blev det grötfrukost, en buffé för 55Kr med gröt, juice, kaffe och supergott surdegsbröd. En väldigt bra start på dagen som gjorde mig extra lycklig.

IMG_1712

IMG_1714

IMG_1713

IMG_1717

IMG_1716

Taggad ,

2 thoughts on “00:35.

  1. sachensucherin skriver:

    Frukosten ser underbar ut, ska till Way Cup nån gång nästa vecka tror jag :)

Kommentera

