White & Wood.

Jag har en stor kärlek till vita trägolv. Helst gamla, så de knakar lite när man går på plankorna.
Jag hoppas innerligt att min nästa lägenhet ska ha så vackra golv. Jag kommer aldrig vilja gå hemifrån! Är väl medveten om att det kanske inte är det mest praktiska, men det struntar jag i. För det är så himla fint tycker jag.

Det känns som om ett fint golv kan lyfta upp ett helt hem!

Och medan jag drömmer om vit fina golv ekar den här mellan väggarna, en liten favorit för tillfället.

176484879117211636_4f72ZiTm_c

229191068507449324_eumm9sDm_c

Onsdagsinspiration 41

tumblr_lhu4hiyfty1qz7lxdo1_5001

Kommentera

